نيم ست استيل شيك كد N 8019

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست استيل چشم نظر طلايي كد N 8040
نيم ست استيل كارتير N8077
نيم ست ماهي طلايي N8149
نيم ست نگين دار سناتورمد N8074
نيم ست نگين دار سناتورمد N8074
نيم ست نقره اي واي اس ايكس N8108

نيم ست استيل شيك كد N 8019

نيم ست استيل شيك كد N 8019 از جمله نيم ست هاي استيل با رنگ بدنه ثابت مناسب استفاده دختران و بانوان بوده كه با ظاهري برگرفته از مدل نيم ست طلا طراحي و توليد شده است. اين نيم ست جذاب داراي يك جفت گوشواره به همراه پلاك بوده كه براي راحتي شما مجهز به زنجير نيز مي باشد. به همين دليل بوده كه براي استفاده از محصول ديگر نياز به خريد مجزا نخواهيد داشت.

توجه داشته باشيد نوع گوشواره هاي نيم ست استيل شيك كد N 8019 از گروه گوشواره ميخي مي باشد، به همين دليل بوده كه به راحتي براي استفاده آماده بوده و زماني را از شما نخواهيد گرفت. وزن تمام اين نيم ست تنها 120 گرم بوده كه از اين ميزان وزني بالغ بر 10 گرم به هر دو گوشواره آن اختصاص دارد. به همين دليل است كه علاوه بر مهماني و مجالس ، از اين نيم ست مي توانيد براي استفاده روزمره خود نيز بهره برداري كرده و احساس خستگي نخواهيد داشت.

طراحي ظاهري اين نيم ست رنگ ثابت در واقع از گوي هاي طلايي رنگ تشكيل شده كه بر روي تمامي بخش هاي آن نگين هاي اتمي درخشاني به كار گرفته شده است. درخشندگي و رنگ زيبا اين نيم ست به آراستگي ظاهر شما مي افزايد. بدنه اين محصول از جنس مقاوم و باكيفيت استيل انتخاب شده تا در صورت تماس با آب و يا استفاده در داخل استخر و حمام دچار افت كيفيت نشود. اين نيم ست استيل داراي جعبه بسته بندي نيز مي باشد.

 

براي مشاهده بدليجات و مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نيم ست استيل شيك كد N 8019

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.