نيم ست عروس

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست استيل چشم نظر طلايي كد N 8040
نيم ست استيل كارتير N8077
نيم ست ماهي طلايي N8149
نيم ست نگين دار سناتورمد N8074
نيم ست نگين دار سناتورمد N8074
نيم ست نقره اي واي اس ايكس N8108

نيم ست عروس

نيم ست عروس جزو خاص ترين و شكيل ترين زيورآلاتي مي باشد كه با جنس هاي مختلف قادر خواهد بود كه طراحي هاي بي نظيري را بر جاي بگذارد. اين سبك از ساختار در زيورآلات شامل طلا و جواهرات و بدليجات مي شود كه براي عروس خانم ها در روز عروسيشان استفاده مي شود و براي آن ها جذابيت ويژه اي را به وجود مي آورد. در نتيجه ساختار هاي ظريف و زيبايي را ايجاد كرده است تا به وسيله آن زيباترين ظاهر را داشته باشند قادر باشند كه با لباس عروس خود منحصر به فرد ترين اكسسوري ها را به همراه داشته باشند.

نيم ست استيل كارتير N8077

استفاده از اين نوع طلا و جواهرات از سال هاي گذشته در بين افراد رايج بوده است كه از سرويس هاي زيبا و مختلف براي روز عروسي استفاده مي كردند و در واقع خانواده داماد آن را برحسب هديه براي آن ها خريداري مي نمايند. تفاوت اين رسوم با رسوم امروزي اين است كه برخي از افراد با توجه به سليقه خود از نيم ست ها خريداري مي كنند و نيم ست عروس را انتخاب مي نمايند و يا از بدليجات به عنوان طلا و جواهرات استفاده مي كنند و خيلي طلا و اصل بودن آن برايشان داراي اهميت نمي باشد.

چرا كه روزانه بر قيمت محصولات اصل اضافه مي شود و آن ها به راحتي نمي توانند اكسسوري دلخواه و اصل خود را داشته باشند. از اين رو به سمت خريد بدليجات جذب شده و نيم ست عروس را با جنس بدل خريداري مي كنند. تركيباتي كه در طراحي اين دو نمونه وجود دارد مشترك مي باشد و براي هر كدام از آن ها گزينه اي دلخواه وجود دارد. در نتيجه مي توان گفت كه انتخاب و خريد نيم ست عروس آسان بوده و تنها با توجه به سليقه افراد صورت مي گيرد. در نظر داشتن طرح هاي مختلف نيم ست عروس كار ساده اي نيست كه در ادامه برخي از آن ها را معرفي كرده ايم.

 

براي مطالعه ادامه مطلب در لينك زير وارد شويد :

 

نيم ست عروس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.