روش هاي مراقبت در مقابل عفونت پيرسينگ

فروشگاه اينترنتي بدليجات ، زيورآلات و اكسسوري سناتور مد

نيم ست استيل چشم نظر طلايي كد N 8040
نيم ست استيل كارتير N8077
نيم ست ماهي طلايي N8149
نيم ست نگين دار سناتورمد N8074
نيم ست نگين دار سناتورمد N8074
نيم ست نقره اي واي اس ايكس N8108

روش هاي مراقبت در مقابل عفونت پيرسينگ

چگونه در مقابل عفونت پيرسينگ از خود مراقبت كنيم؟

چگونه در مقابل عفونت پيرسينگ از خود مراقبت كنيم؟ اين موضوع يكي از مهم ترين مواردي است كه امروزه بيش تر افراد را به خود مشغول كرده است و با اين وجود مي تواند موضوع بسيار مهمي تلقي شود. با افزايش ميزان طرفداران استفاده از پيرسينگ مشكلات و مسائل مربوط به آن نيز افزايش پيدا مي كند و از اين رو مي بايست در مورد اين گونه مسائل اطلاعات كافي را كسب نمود تا در صورت بروز مشكل سعي در درست كردن آن كرد. استفاده از پيرسينگ هاي مختلف از سال هاي قديم در بين برخي فرهنگ ها مرسوم بوده است و مردم در سنين مختلف از آن استفاده مي كردند.

 

اما امروزه استفاده از اين محصول و زيورآلات به گونه اي زينتي محسوب مي شود و جوانان اغلب در برخي نقاط بدن خود از آن استفاده مي كنند. پيزسينگ ها انواع و مدل هايي دارند كه در صورت استفاده نادرست از آن ها و نيز استفاده از پيرسينگ هاي نامرغوب اين نقاط بدن دچار عفونت مي شود و عارضه هاي پوستي را به دنبال دارد. عفونت پيرسينگ ناشي از استفاده نا صحيح مي باشد و مي بايست به درمان آن رسيدگي كرد. اما قبل از درمان سعي در اين مي شود كه از بروز عفونت پيرسينگ نهايت جلوگيري را به عمل آورد.

اين مقاله براي آن دسته از افرادي ارائه شده است كه اطلاعات كافي در مورد پيرسينگ و عفونت پيرسينگ ندارند اما علاقه به داشتن و استفاده كردن از آن دارند. از اين رو براي آگاهي بيش تر آن ها مطالبي به صورت خلاصه در ادامه آمده است كه مي توانند آن را مطالعه نمايند.

علت بروز عفونت پيرسينگ

همان طور كه گفته شد پيرسينگ ها انواع مختلف و گوناگون دارند از اين رو داراي جنس هاي مختلف نيز مي باشند. به همين خاطر در انتخاب اين موارد بايد دقت و توجه كرد تا به محصولي مد نظر خود رسيد. برخي از اين محصولات از جنس هايي با درجه كيفي پايين ساخته شده اند كه با توجه به حساس بودن محل استفاده از پيرسينگ ممكن است بدن را دچار عفونت پيرسينگ كنند. از اين رو انتخاب جنس در درجه اول حائز اهميت است و مي بايست در مورد انواع آن اطلاعات كافي را داشت.

 

ادامه مقاله در لينك زير:

روش هاي مراقبت در مقابل عفونت پيرسينگ

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.